Обавештење о закљученом уговору - канцеларијски материјал
На основу члана 116. став 1. и члана 57. став 1. Закона о јавним набавкама ("Сл. гласник РС", бр. 124/2012 и 14/2015), градска општина Младеновац, објављује:
ОБАВЕШТЕЊЕ О ЗАКЉУЧЕНОМ УГОВОРУ
поступку јавне набавке мале вредности добара - канцеларијски материјал ЈНМВ бр. 2/2015
Назив, адреса и интернет страница Наручиоца: Градска општина Младеновац, ул. Јанка Катића бр. 6, http://www.mladenovac.gov.rs/
Врста наручиоца: Управа градске општине Младеновац
Врста поступка јавне набавке: Јавна набавка мале вредности
Врста предмета јавне набавке: Добра
Опис предмета набавке: Јавне набавке мале вредности добара - канцеларијски материјал
Назив и ознака из општег речника набавке: 30192000 - канцеларијски материјал 30125110 - тонери за ласерске штампаче и телефакс машине
Уговорена вредност: 920.000,00 динара без обрачунатог ПДВ-а, 1.104.000,00 са обрачунатим ПДВ-ом.
Критеријум за доделу уговора: Најнижа понуђена цена
Број примљених понуда: Једна
Највиша и најнижа понуђена цена: Највиша понуђена цена: 818.094,00 динара без обрачунатог ПДВ-а, 981.664,80 са обрачунатим ПДВ-ом.
Најнижа понуђена цена: 818.094,00 динара без обрачунатог ПДВ-а, 981.664,80 са обрачунатим ПДВ-ом.
Највиша и најнижа понуђена цена код прихватљивих понуда: Највиша понуђена цена: 818.094,00 динара без обрачунатог ПДВ-а, 981.664,80 са обрачунатим ПДВ-ом.
Најнижа понуђена цена: 818.094,00 динара без обрачунатог ПДВ-а, 981.664,80 са обрачунатим ПДВ-ом.
Део или вредност уговора који ће се извршити преко подизвођача: Најповољнија понуда је поднета самостално, без подизвођача.
Датум доношења одлуке о додели уговора: 15.6.2015. године.
Датум закључења уговора: 16.6.2015. године.
Основни подаци о добављачу:
Назив понуђача:
Период важења уговора: Уговор важи 12 месеци, почев од 16.6.2015. године до 15.6.2016. године.
Околности које представљају основ за измену уговора: Нема основа за измену уговора.
У Младеновцу, дана 18.6.2015. године
- Датум креирања: .