logo

Оглас - додела помоћи избеглим лицима

Оглас за избор корисника за доделу помоћи избеглим лицима, која се састоји у куповини и донацији кућа са окућницом на територији градске општине Младеновац

ГО МЛАДЕНОВАЦ И КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
ПОЗИВАЈУ ИЗБЕГЛА ЛИЦА КОЈА ЖИВЕ НА ТЕРИТОРИЈИ
ГО МЛАДЕНОВАЦ И ИСПУЊАВАЈУ УСЛОВЕ ЗА ДОДЕЛУ ОВЕ ПОМОЋИ
ДА ПОДНЕСУ ЗАХТЕВ

Обрасци за подношење ЗАХТЕВА могу се добити у канцеларији Повереништва за избеглице бр. 11

Рок за подношење захтева је од 15. 07.до 14. 08. 2013.године

Попуњени формулари захтева са свом потребном документацијом
ће се подносити на писарници Градске општине Младеновац у затвореној коверти са назнаком на коју врсту помоћи се захтев односи

Само правилно попуњени ЗАХТЕВИ, са потпуном документацијом у прилогу, биће узети у разматрање.

Коначну одлуку о додели помоћи у грађевинском материјалу донеће Комисија на бази поднете документације и степена угрожености подносиоца захтева, што ће се констатовати посетом породица које буду ушле у ужи избор.

Додатне информације и упутства за попуњавање Захтева могу се добити код Повереника за избеглице у канцеларији бр.11 радним даном од 08 до 11 и од 12 до 15 часова.


КОМИСИЈА

Текст огласа

На основу чланова 8. и 9. Правилника о условима и мерилима, поступку, начину рада Комисије за избор корисника за реализацију програма коришћења средстава за решавање стамбених потреба и других програма интеграције избеглица у 2013. години на територији Градске општине Младеновац и поступку и начину реализације додељене помоћи број II-00-06-3/837/2013-2, од 10.07.2013. године, а у складу са тачком 3. Решења о образовању Комисије за избор корисника за реализацију програма коришћења средстава за решавање стамбених потреба и других програма интеграције избеглица у 2013. години на територији Градске општине Младеновац, бр. II-00-06-3/837/2013 од 3.7.2013. године, Комисија за избор корисника за реализацију програма коришћења средстава за решавање стамбених потреба и других програма интеграције избеглица у 2013. години на територији Градске општине Младеновац расписује

ОГЛАС
ЗА ИЗБОР КОРИСНИКА ЗА ДОДЕЛУ ПОМОЋИ ИЗБЕГЛИМ ЛИЦИМА, КОЈА СЕ САСТОЈИ У КУПОВИНИ И ДОНАЦИЈИ КУЋА СА ОКУЋНИЦОМ НА ТЕРИТОРИЈИ ГРАДСКЕ ОПШТИНЕ МЛАДЕНОВАЦ

ПРЕДМЕТ ОГЛАСА

I Помоћ за решавање стамбеног питања кроз куповину сеоске куће са окућницом (у даљем тексту: Помоћ за решавање стамбених потреба) може да оствари избелица и чланови његовог породичног домаћинства који имају боравиште/пребивалиште на територији Градске општине Младеновац (у даљем тексту: Општина).

II Средства за Помоћ за решавање стамбених потреба, обезбеђују се под следећим условима:
1. максимални износ средстава за доделу помоћи за решавање стамбених потреба, по изабраном кориснику помоћи за решавање стамбених потреба (у даљем тексту: изабрани корисник помоћи) не може прећи износ од  810.000 динара.
2. изабрани корисник помоћи може додатно да учествује сопственим средствима у реализацији помоћи за решавање стамбених потреба у износу до 50% од износа из става 1. тач.1) овог члана.

УСЛОВИ И КРИТЕРИЈУМИ

 

Критеријуми за доделу Помоћи која се састоји у куповини и донацији куће са окућницом утврђени су Правилником о условима и мерилима, поступку, начину рада Комисије за избор корисника за реализацију програма коришћења средстава за решавање стамбених потреба и других програма интеграције избеглица у 2013. години на територији Градске општине Младеновац и поступку и начину реализације додељене помоћи.
Подносилац пријаве на јавни позив за доделу помоћи за решавање стамбених потреба (у даљем тексту: Подносилац пријаве на јавни позив) и чланови његовог породичног домаћинства треба да испуне следеће услове:

избеглички статус или решење о престанку статуса, за лица која су била у статусу избеглице;
да су смештени у колективном центру или неадекватном приватном смештају;
да имају држављанство Републике Србије или поднет захтев за пријем;
да не поседују непокретност у Републици Србији, држави порекла или другој држави, а којом могу да реше своје стамбено питање;
да нису укључени у неки други пројекат за трајно решавање стамбених потреба;
да нису ушли у посед своје обновљене или неоштећене имовине, исту нису отуђили, поклонили или заменили у држави порекла или у другој држави, а којом су могли да реше стамбено питање;
да нису повратници из миграције у треће земље;
да породица има радно способне чланове домаћинства.


Уколико два или више подносилаца пријаве на јавни позив имају исти број бодова, предност има подносилац пријаве на јавни позив који:
има већи број малолетне деце;
има већи број чланова породичног домаћинства;
има трудну жену у породичном домаћинству;
дуже борави на подручју Општине;
има мање приходе по члану породичног домаћинства;
је самохрани родитељ.


ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА

 

Уз захтев за доделу Помоћи, који се преузима код повереника за избеглице, подносилац је дужан да достави следеће доказе:

1. избегличку легитимацију или личну карту и решење о престанку статуса избеглице за себе и чланове породичног домаћинства који су били у статусу избеглице;
2. уверење о држављанству или решење о пријему у држављанство или доказ о поднетом захтеву за пријем у држављанство за себе и чланове породичног домаћинства;
3. изјаву оверену у општинском органу управе или суду да он и чланови његовог породичног домаћинства не поседују непокретност у Републици Србији, држави порекла или другој држави, а којом могу да реше своје стамбено питање;
4. изјаву оверену у општинском органу управе или суду да он и чланови његовог породичног домаћинства нису укључени у неки други пројекат за трајно решавање стамбених потреба;
5. изјаву оверену у општинском органу управе или суду да он и чланови његовог породичног домаћинства нису повратници из миграције у треће земље;
6. изјаву оверену у општинском органу управе или суду да он и чланови његовог породичног домаћинства нису ушли у посед своје обновљене или неоштећене имовине, исту нису отуђили или заменили у држави порекла или у другој држави, а којом су могли да реше своје стамбено питање;
7. изјаву власника предметне непокретности оверену у општинском органу управе или суду да је сагласан да исту отуђи у корист подносиоца захтева, под условима предвиђеним овим Правилником и да предметна непокретност није у спору или под теретом;
8. доказ о власништву на непокретност која је предмет купопродаје (власнички лист, лист непокретности, копија плана и сл.), не старији од 6 месеци
9. потврду послодавца о радном односу и висини зараде, потврда о незапослености Националне службе за запошљавање или оверена изјава да је незапослен и да нема примања, пензиони чек или други одговарајући документ о висини примања подносиоца пријаве на јавни позив и чланова његовог породичног домаћинства (за претходни месец, или квартал или др.)
10. потврду надлежне образовне иснтитуције о редовном школовању;
11. решење Комисије за категоризацију деце или мишљење интерресорне комисије за децу која су телесно инвалидна или са сметњама у развоју;
12. решење о смањењу или губитку радне способности и телесном оштећењу за члана породице које је инвалидно лице;
13. лекарски налази не старији од годину дана, за члана породице са обољењем од већег социјално-медицинског значаја;
14. за једнородитељску породицу прилаже се потврда о смрти брачног друга; решење надлежног суда о проглашењу несталог лица за умрло; извод из матичне књиге рођених деце без утврђеног очинства и решење о разводу брака; у случају породичног домаћинства самохраног родитеља исти даје изјаву оверену у општинском органу управе или суду да се непосредно брине о детету и да самостално обезбеђује средства за издржавање, да други родитељ не учествује или недовољно учествује у тим трошковима, а да, у међувремену, није засновао брачну или ванбрачну заједницу;
15. потврду надлежног органа/организације за члана породичног домаћинства који је настрадао или нестао у сукобима на просторима бивше Социјалистичке Федеративне Републике Југославије; 
16. потврду поверника за избеглице о смештају у колективном центру;
17. за регистровано сеоско газдинство - доказ о регистрацији.

Докази из става 1. овог члана подносе се у фотокопији, с тим да Комисија може од подносиоца пријаве на јавни позив тражити оригинална документа на увид.
Изјаве којим се доказује испуњеност услова из тачака 3, 4, 5, 6 и 7, подносе се путем oбрaсца који се добија код повереника за избеглице.
За доказивање условности понуђене непокретности и цене, опис и стручно мишљење даје стручна служба Општине, а продавац доставља фотокопију личне карте и изјаву о роковима за примопредају непокретности и другим условима продаје.

Изабрани корисник помоћи, пре потписивања и овере купопродајног уговора, оверава пред судом или органом управе писану изјаву, у присуству два сведока, да предметну непокретност неће дати у закуп, продати или на други начин отуђити у року од 5 година од дана потписивања и овере купопродајног уговора.
Изабрани корисник помоћи не сме отуђити непокретност која је предмет помоћи за решавање стамбених потреба у року од 5 година од дана потписивања и овере купопродајног уговора.
Трошкове преноса власништва и уписа забране отуђења непокретности која је предмет помоћи за решавање стамбених потреба у јавне књиге, сноси изабрани корисник помоћи, уколико уговорне стране не уговоре другачије.


ИЗБОР КОРИСНИКА

 

Комисија разматра пријаве по објављеном јавном позиву и сачињава предлог листе реда првенства који објављује на огласним таблама Градске пштине Младеновац.
Проверу навода из поднетих пријава на јавни позив на терену врши Општина. Комесаријат ће пружити сву потребну стручну помоћ.
Уколико се појаве нови и важни елементи везани за претходно обрађену пријаву на јавни позив, Комисија задржава право на поновно разматрање пријаве на јавни позив.
Пријаве на јавни позив које су неблаговремене, непотпуне и поднете од стране неовлашћеног лица Комисија неће разматрати.
На предлог листе реда првенства подносилац пријаве на јавни позив може уложити приговор Комисији у року од 15 (петнаест) дана од дана објављивања предлога листе реда првенства.
Неблаговремене, неуредне и приговоре изјављене од стране неовлашћених лица Комисија одбацује.
Комисија је обавезна да о пристиглим приговорима које није одбацила одлучи у року од 30 (тридесет) дана од дана истека рока за подношење приговора.
У случају да утврди да је приговор основан Комисија усваја приговор и утврђује коначну листу реда првенства.
У случају да је приговор одбијен или је усвојен приговор који није био од значаја за ред првенства Комисија утврђује коначну листу реда првенства.
Коначна листа реда првенства објављује се на начин и на месту где је био објављен јавни позив.
На основу коначне листе реда првенства Комисија доноси одлуку о додели помоћи за решавање стамбених потреба (у даљем тексту: Одлука).
На основу Одлуке Комисије, Општина, продавац и лице коме је Одлуком додељена помоћ за решавање стамбених потреба закључују Уговор о купопродаји.


ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА

 

Пријаве се, путем захтева и са потребном документацијом, подносе у затвореној коверти преко писарница ГО Младеновац. Захтев се преузима код повереника за избеглице. Захтеви са потребном документацијом подносе се лично или поштом на адресу:

Градска општина Младеновац

Јанка Катића бр.6

11400 Младеновац

са назнаком „За откуп домаћинства са окућницом“.


Рок за подношење захтева са потребном документацијом је од 15.07.2013. године до 14.08.2013. године.

У Младеновцу, 10.07.2013. године

Председник Kомисије

Права коришћења: Градска општина Младеновац. ©2005-2023.
Контакт: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. 
Инфо центар ГО Младеновац: 011/7857-846
Техничка подршка: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.