logo

Огласи, тендери, конкурси и јавне набавке

Додатне информације и појашњења - Јавна набавка мале вредности


На основу члана 63.став 3. Закона о јавним набавкам ("Службени бгласник РС" 124/2012), Комисија за јавну набавку сачињава

ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЕ И ПОЈАШЊЕЊА
У ВЕЗИ СА ПРИПРЕМАЊЕМ ПОНУДЕ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ
МАЛЕ ВРЕДНОСТИ - СТРУЧНЕ КОНСУЛТАНСКЕ УСЛУГЕ
ЈН број: 15/2013

На писани захтев заинтересованог лица упућен путем електронске поште дана 30.10.2013.године у 14:23 часова

1.Питања заинтересованог лица:
"Подршка Носиоцу пројекта (ГО Младеновац) у спровођењу ЕУ тендерских процедура, ослобађања од ПДВ-а и других техничких послова које подразумева процедура пројеката финансираних из ИПА фондова ЕУ"
- Број тендерских процедура које треба спровести;
-Да ли се под овим захтевом подразумева и лично присуствовање Евалуационим састанцима;
-Шта се подразумева под другим техничким пословима-њихов опис и обим?
1.Одговори Комисије:
- Две тендерске процедуре;
- Обавезно лично присуствовање Евалуационим састанцима;
- Под другим техничким пословима подразумева се помоћ у архивирању докумената везаних за пројекат.

2. Питања заинтересованог лица:
"Подршка при изради и предаји извештаја - наративних и финансијских према донатору Делегацији ЕУ у Републици Србији"
- Број извештаја који треба припремити, односно пружити подршку при изради?
2. Одговори Комисије:
- Четири наративна и финансијска извештаја.

3. Питања заинтересованог лица:
"Подршка Носиоцу пројекта ГО (Младеновац) кроз обуку запослених у ГО Младеновац везано за правила и процедуру за имплементацију пројеката финансираних из ИПА фондова"
- Локација и временско трајање обуке запослених у сатима, данима, и навести број особа које ће бити обучаване;
- Да ли се тренинг спроводи у континуитету, где тренинг траје неколико повезаних дана, или се спроводи циклично, по принципу једнодневних тренинга у више наврата;
- Да ли консултант сноси трошкове изнајмљивања просторија тренинга, радних материјала и других аудио визуелних помагала;
- Да ли методе и садржај тренинга одређује наручиоц или консултант?
3. Одговори Комисије:
- Обука пет запослених унутар просторија Градске општине Младеновац у трајању од месец дана, осам часова дневно, с тим што се обука неће спроводити у континуитету већ у више наврата.
- Трошкове изнајмљивања простора за обуку, радних материјала и других аудио визуелних помагала сноси Градска општина Младеновац.
- Методе и садржај тренинга одређује консултант.

4. Питања заинтересованог лица:
"Едукација и припрема запослених у ГО Младеновац за ИПА 2014-2020 у циљу подизања капацитета Управе ГО Младеновац за аплицирање и имплементацију пројеката из ИПА 2014-2020"
- Локација и временско трајање тренинга (сати и дани);
- Да ли се тренинг спроводи у континуитету, где тренинг траје неколико повезаних дана, или се спроводи циклично, по принципу једнодневних тренинга у више наврата;
- Да ли консултант сноси трошкове изнајмљивања просторија тренинга, радних материјала и других аудио визуелних помагала.
4. Одговори Комисије:
- Едукација и припрема пет запослених у трајању од пет дана унутар просторија Градске општина Младеновац у трајању од осам часова дневно. Обука ће се спровести у континуитету и трајати пет повезаних дана.
- Трошкове изнајмљивања простора за обуку, радних материјала и других аудио визуелних помагала сноси Градска општина Младеновац.
- Методе и садржај тренинга одређује консултант.

5. Питања заинтересованог лица:
"Подршка Градској општини Младеновац у спровођењу пројекта, у виду давања правних савета везано за статусна, имовинско-правна, радна, социјална и друга правна питања, прибављање потребне документације од надлежних институција за кориснике у пројекту, по потреби заступање права корисника на суду и другим надлежним институцијама, и састављање потребних извештаја на тражење Градске општине Младеновац"
- Предвиђен број радних сати адвоката ангажованог за потребе пројекта;
- Да ли је лично/физичко присуство неопходно у седишту уговорног органа (ГО Младеновац) и начин комуникације, (телефон, електронска пошта, видео конференција, лично саветовање) између уговорних страна.
5. Одговори Комисије:
- Предвиђен број радних сати консултанта ангажованог за потребе пројекта износи 430 часова.
- Физичко присуство је неопходно у седишту ГО Младеновац, по потреби.

6. Питања заинтересованог лица:
"Подршка при изради специфичних извештаја о пруженим адвокатским услугама -  према донатору Делегацији ЕУ у Републици Србији"
- Претпостављен број радних сати адвоката ангажованог за потребе пројекта и претпостављени број извештаја за припрему;
- Да ли је лично/физичко присуство неопходно у седишту уговорног органа (ГО Младеновац) и начин комуникације, (телефон, електронска пошта, видео конференција, лично саветовање) између уговорних страна.
6. Одговори Комисије:
- Број извештаја за припрему: три, број радних сати за израду извештаја по потреби.
- Физичко присуство је неопходно у седишту ГО Младеновац, по потреби.

У складу са чланом 63, став 5. Закона о јавним набавкама ("Службени гласник РС" 124/2012) наручилац је извршио измену и допуну конкурсне документације и иста ће бити у току дана ( 1.11.2013.године) објављена заједно за обавештењем о продужењу рока за подношење понуда на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца.


Комисија за јавну набавку
Заменик Председника Комисије
Иван Пауновић
______________________

Доставити:
Заинтересованом лицу које је тражило додатне информације и појашњења;
Објавити на:
- Порталу јавних набавки: www.portal.ujn.gov.rs
- Интернет страници наручиоца: www.mladenovac.gov.rs

 

  • Датум креирања: .
Права коришћења: Градска општина Младеновац. ©2005-2023.
Контакт: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели. 
Инфо центар ГО Младеновац: 011/7857-846
Техничка подршка: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.