logo

Društvo

Смучиле им се вести

Смучиле им се вестиСлушаоци и гледаоци радијских и телевизијских програма све више прате забавне програме, док је драстичан пад интересовања за вести − резултат је истраживања "Стратеџик маркетинга". Срђан Богосављевић, директор ове агенције, рекао је да је све веће интересовање грађана за музику, а све мање за вести.

Према његовим речима, од 2004. године бележи се константан пад дневног учешћа у гледаности локалних телевизија.

− Нисмо се бавили узроком пада гледаности локалних телевизија, можда то није ни могуће утврдити. Националне телевизије помоћу пиплметара дневно прате податке и прилагођавају програме укусима публике, али локалне нису у могућности то да раде јер немају довољан број гледалаца да би користили пиплметре − казао је Богосављевић.

Према речима Богосављевића, најлојалнији слушаоци радио-програме прате ујутру, али телевизија и у том делу дана преузима примат, док је увече неупоредиво већа гледаност телевизије од слушаности радија.

На радију се највише тражи музика, вести и спортски програми, додао је он. Резултати истраживања показали су и да 63 одсто запослених слуша радио на послу, да је 11 одсто испитаних радио слушало преко интернета и да 73 одсто њих имају радио у колима.

Омиљене радио-станице
- Радио С
- Б92
- Радио Београд 1
- Индекс
- Роудстар
- Фокус
- Радио Београд 2
- Пинк радио

  • Datum kreiranja: .
Prava korišćenja: Gradska opština Mladenovac. ©2005-2023.
Kontakt: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. 
Info centar GO Mladenovac: 011/7857-846
Tehnička podrška: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.